Missa inte årets största Marketing Automation-event

Vi tror att du, precis som dina kollegor och konkurrenter, har börjat arbeta med Marketing Automation. Vi tror också att du känner att din organisation inte riktigt får ut så mycket som ni hade hoppats ur marketing automation-systemet.

Om det här stämmer in på dig så är ReachOut’17 ett event du inte kan missa.

Årets tema för eventet är “Från Marketing Automation till Marketing Operation”. Vi kommer fokusera på hur du kan arbeta med marketing automation för att få ut så mycket som möjligt ur det, vi vill visa på att Marketing Automation är mycket mer än ett system – det är ett arbetssätt.

Vårt mål är att du ska komma från eventet med nya idéer på hur just din organisation kan arbeta för att öka ROI från er marketing automation-investering.

Våra talare kommer från några av landets modernaste marknadsorganisationer och kommer var och en prata om ett område där de är experter och som de har praktisk erfarenhet ifrån sin egen organisation.

Talare:

Henrik Larsson, Strategisk rådgivare, Prosales
Sälj-marknad integration

Christian Strömlid, Marknadschef, Telenor
Om marketing automation och vägen mot mer agil kunddialog

Christina Kilström & Johanna Forslund, Nordic Director Customer Experience & Insights, Vattenfall
Om nurturing communication, marketing automation och den goda kunddialogen.

Jonathan Bean, Chief Marketing & Growth Officer, Mynewsdesk
Datadrivet beslutsfattande

Sebastian Thostrup, Nordic Sales Manager, IBM Watson
Marketing trend and AI

Klicka här för att anmäla dig!