Om Marketing Automation och vägen mot agilare kunddialog

Med målet om en ledande position bland de stora teleoperatörerna satsar Telenor nu på Marketing Automation som ett av de prioriterade områdena för att bli snabbare, effektivare och agilare.

Christian Strömlid

Head of Marketing, Telenor

Med bakgrund som försäljningschef på TDC, VD på Addicom och nu marknadsdirektör på Telenor Företag har Christian en bred erfarenhet från försäljning och marknadsföring.

Christian Strömlid kommer att tala på ReachOut’17, nordens största Marketing Automation-event.

Årets tema för eventet är “Från Marketing Automation till Marketing Operation”. Eventet kommer fokusera på hur man kan arbeta med Marketing Automation för att få ut så mycket som möjligt ur det, vi vill visa på att Marketing Automation är mycket mer än ett system – det är ett arbetssätt.

Med målet om en ledande position bland de stora teleoperatörerna satsar Telenor nu på Marketing Automation som ett av de prioriterade områdena för att bli snabbare, effektivare och agilare i den digitala kunddialogen.

Men strategin och dess genomförande kräver omdöme och fingertoppskänsla för bästa interna implementeringen men också för att säkra lyhördheten mot kund – ett centralt mål för Telenor.

Kom och lyssna till Christian och hur Telenor använder Marketing Automation på vägen mot agilare kunddialog.

Anmäl dig nu
2017-10-02T13:25:09+00:00