ReachOut 2018-06-11T15:42:13+00:00
Marketing & Sales Automation Nordic event

Fyll i din epost nedan och få tillgång till
fler video-takeaways från talarna.

Om ReachOut

ReachOut är nordens största oberoende forum som fokuserar på det senaste inom Marketing & Sales Operations.

Den teknologiska utvecklingen har minst sagt förändrat spelplanen för marknadsföring och försäljning. Vi har idag tillgång till verktyg och data som hjälper oss att effektivisera, mäta och optimera vårt arbete på sätt som vi tidigare bara kunde drömma om. Men att handskas med det alltmer komplexa arbetet och samtidigt försöka ligga i framkant, är ingen enkel uppgift.

ReachOut är en plattform som öppnar upp för dialog om gemensamma utmaningar, de senaste trenderna, och best-practices inom området.

Tidigare Event

ReachOut’17 – En Succé

ReachOut’17 var en definitiv succé. Årets tema var “Från Marketing Automation till Marketing Operations”.

Vi samlade 160 beslutsfattare och experter och diskuterade Marketing Automation ur både ett strategiskt och operativt perspektiv, alltifrån datadriven marknadsföring, sälj och marknadsintegration till kundrelation och Artificiell Intelligens som den naturliga framtiden för Marketing Automation.

Vilka talade på ReachOut’17?

Sebastian Thostrup,Watson Marketing, ReachOut marketing automation
ReachOut Marketing automation Event
Jonathan Bean, Mynewsdesk, ReachOut Marketing Automation event
Henrik Larsson, Prosales, ReachOut Marketing Automation event
martin Edenstrom, ReachOut Marketing automation Event

ReachOut’17 sponsorer

ReachOut’17 Innehåll

Därför vinner sälj- och marknadsintegration
Henrik Larsson, Strategisk rådgivare, Prosales

Marketing Automation och vägen mot agilare kunddialog
Christian Strömlid, Marknadschef, Telenor

Att vända en supertanker: mot kundrelationer i världsklass
Christina Kilström & Johanna Forslund, Nordic Director Customer Experience & Insights, Vattenfall

The journey into Marketing Automation and performance marketing
Jonathan Bean, Global marketing, Mynewsdesk

Marketing and trends in the era of Artificial Intelligence
Sebastian Thostrup, Nordic Sales Manager, IBM Watson Marketing

Vill du ta del av våra takeaways?