Den integrerade sälj och marknadsfunktionen

Plats: Epicenter, Stockholm
Datum: 26:e Februari
Tid: 8:00 – 10:00 (Frukost: 8:00-8:30)

Den klassiska konflikten mellan marknad och sälj känner vi nog alla till. Marknad levererar inte tillräckligt många eller för många och dåliga leads och sälj följer inte upp ordentligt eller slarvar bort alla leads som marknad levererar.

Kundernas krav på relevans ökar ständigt. Detta sätter ett krav på organisationer att ändra sitt arbetssätt och integrera sina marknads- och säljfunktioner. Allt fler företag lämnar den klassiska avdelningsorganisationen bakom sig och sätter istället ihop tvärfunktionella team som består av experter inom de områden som behövs för att nå uppsatta mål

 

Under frukosten kommer vi bland annat att beröra:

  • Vilka nya arbetssätt kan vi förvänta oss bli vanliga inom framtidens integrerade sälj och marknadsfunktion?
  • Vad är SMarketing och hur berör det mig?
  • Hur fungerar tvärfunktionella sälj och marknadsteam?
  • Hur kan en modern sälj och marknadsdriven organisation se ut?

 

Den här seminariet är för dig som:

  • Är ansvarig för en organisation som vill eller behöver utveckla sin sälj och marknadsorganisation.
  • Är sälj eller marknadschef och vill förbättra samarbetet mellan sälj och marknadsavdelningen
  • Vill hålla dig uppdaterad på trenderna inom sälj och marknadsföring och hur dessa funktioner förändras
  • Är nyfiken på trenden att arbeta agilt inom marknad och sälj och vill veta hur du kan komma igång?

 

Läs mer om

varför CRM-data + Marknadsdata = Sant

 

Du bör också komma om…

  • Ert CRM system inte är integrerat med era marknadssystem.
  • Du inte känner till kvaliteten på data i ert CRM.
  • Ni inte har integrerat marknads- och säljprocessen.
  • Marknadsdata saknas i ert CRM.

Anmäl dig nedan

Agenda

8.00 – 8:30
Frukost & Mingel

Maddja

8:30 – 9:30

Maddja Nazari – VD, Digital Strateg & medgrundare – Leadfront

9.30 – 10:00  – Mingel

Stanna kvar och passa på att ställa dina frågor och diskutera ämnet

Varmt välkommen!