MarTech

Utvärdera och optimera din stack

Plats: Epicenter, Stockholm
Datum: 24:e Oktober
Tid: 8:00 – 10:00 (Frukost: 8:00-8:30)

MarTech- landskapet förändras i raketfart och antalet kategorier ökar ständigt. Med så många nischade system som är utvecklade för att förenkla olika delar av sälj- och marknadsföringsarbetet, blir det allt mer komplicerat att bygga ett stack av teknologier som ökar effektivitet och lönsamhet av marknadsföring och försäljnings investeringar.

I detta frukostseminarium kommer vi att prata om:
– Hur kan du optimera användning av din MarTech stack?
– Hur kan du utvärdera befintliga samt prioritera inköp av nya teknologier?

Anmäl dig nedan

Agenda

8.00 – 8:30
Frukost & Mingel

Maddja

8:30 – 9:30

Maddja Nazari – VD, Digital Strateg & medgrundare – Leadfront
MarTech – Utvärdering och optimering

9.30 – 10:00  – Mingel

Stanna kvar och passa på att ställa dina frågor och diskutera ämnet

Varmt välkommen!