ReachOut Morning 2018-06-11T16:30:45+00:00

Inför val & lansering av Marketing Automation:
Möjligheter och Fallgropar

Plats: Epicenter, Mäster Samuelsgatan 36, Stockholm

Datum: 5e juni , 8:00 – 10:00 f.m.

Vi har haft förmånen att få jobba tillsammans med företag med skilda utmaningar och målsättningar; alla med ambitionen att lyckas med digitaliseringen av sin marknadsföring och försäljning.

Vår erfarenhet säger oss att verksamheter skriker efter verktyg som kan förenkla det dagliga arbetet och framförallt ge dem konkurrenskraftiga fördelar. Men när det kommer till att välja rätt lösning uppstår det ofta en “too much choice” effekt. Med förståelse för både tekniken och affären delar vi med oss av konkreta tips på hur du skapar mervärde för din organistaion med hjälp av Marketing Automation.

  • Är ni redo att arbeta med Marketing Automation?
  • Vad kan Marketing Automaton tillföra i din organisation?
  • Vad bör du tänka på inför val & lansering av Marketing Automation?

Vi bjuder in till ett exklusivt möte där vi presenterar exempel på fallgropar och insikter som är bra att ha med sig inför ett Marketing Automation projekt.

Agenda

08:00-08:30
Frukost och mingel – Ta tillfället i akt för att nätverka med branschledande representanter, och diskutera dina största utmaningar/framgångar.

08:30-09:30
Presentation “Inför val och lansering av Marketing Automation: Möjligheter och Fallgropar”

9:30-10:00
Frågor och diskussion

☞   Lästips:

Fallgropar att undvika när du väljer ett MA-system

I dagens komplexa marknad är det viktigare än någonsin att ta genomtänkta beslut när det gäller ny teknik, och Marketing Automation är inget undantag.
Här kommer de 3 vanligaste fallgroparna…
Läs mer