SMarketing:

få marknad och sälj att jobba ihop

Plats: Epicenter, Stockholm
Datum: 10:e maj
Tid: 8:00 – 10:00 (8.00-8.30 frukost)
Pris: Kostnadsfritt

Den klassiska konflikten mellan marknad och sälj känner vi nog alla till. Marknad levererar inte tillräckligt många, för få eller för dåliga leads och sälj följer inte upp ordentligt eller slarvar bort alla leads som marknad levererar.

Denna konflikt grundar sig i de nya möjligheterna som den digitala utvecklingen står bakom. För att hänga med måste företag anpassa sig till det nya digitala landskapet, men man har helt enkelt inte kunskapen som krävs för att omorganisera och anpassa gamla processer till de nya verktygen.

Under frukosten kommer vi bland annat att beröra detta:

– Hur bör ett företag arbeta och organisera sig för att möjliggöra ett bra samarbete mellan marknad och sälj?
– Hur skall marknad arbeta för att säkerställa hög kvalité på levererade leads?
– Vilka processer och målsättningar är avgörande för att din organisation skall lyckas?
– Vilka verktyg kan man använda sig av?

Anmäl dig nedan

Agenda

8.00 – 8:30
Frukost & Mingel

8:30 – 9:30

Maddja Nazari – VD och Medgrundare Leadfront
SMarketing: att få marknad och sälj att jobba ihop

9.30 – 10:00  – Mingel

Stanna kvar och passa på att ställa dina frågor och diskutera ämnet

Varmt välkommen!