SMarketing:

att få marknad och sälj att jobba ihop

Plats: Epicenter, Stockholm
Datum: 17:e april
Tid: 8:00 – 10:00

Digitalisereringen av köpresan har lett till att gränsen mellan och marknadsföring och försäljning inte längre är lika tydlig eller självklar.

Marknadsavdelningens högsta prioritet har blivit att påvisa ROI genom att rapportera hur många MQLs man har skapat och skickat vidare till säljavdelningen.

Men… detta verkar vara lättare sagt än gjort!

– Hur ser man till att ha en integrerad sälj- och marknadsprocess i större eller komplexa organisationer?
– Vad är de viktigaste mätetalen att följa upp och rapportera?
– Hur se man till att generera MQLs med hög kvalité?
– Vilka verktyg kan man använda sig av?

Kom och ta del av vår samlade kunskap och erfarenhet!

Anmäl dig nedan




Agenda

8.00 – 8:30
Frukost & Mingel

8:30 – 9:30

Maddja Nazari – VD och Medgrundare Leadfront
SMarketing: att få marknad och sälj att jobba ihop

9.30 – 10:00  – Mingel

Stanna kvar och passa på att ställa dina frågor och diskutera ämnet

Varmt välkommen!