Val & Lansering av

Marketing Automation

Plats: Epicenter, Stockholm
Datum: 27:e februari
Tid: 8:00 – 10:00

Teknikutvecklingen inom försäljning och marknadsföring sker snabbare än någonsin, och trots alla fördelar som det för med sig så innebär det också att arbetet blir alltmer komplext och svår att behärska. Vår erfarenhet säger oss att behovet för verktyg som kan förenkla och effektivisera det dagliga arbetet växer, men när det kommer till att välja rätt lösning är det många som känner sig överväldigade i och med den komplexa marknaden.

Med förståelse för både tekniken och affären delar vi med oss av konkreta exempel på fallgropar och insikter som är bra att ha med sig för att lyckas med sitt Marketing Automation projekt, från val av system till implementation av arbetssätt och processer.

>
Är ni redo att arbeta med Marketing Automation?
> Vad kan Marketing Automaton tillföra i din organisation?
> Vad bör du tänka på inför val & lansering av Marketing Automation?

Anmäl dig nedan


  

Agenda

8.00 – 8:30
Frukost & Mingel

8:30 – 9:30

Fredric Örup – Medgrundare till Leadfront Leadfront
Hur du undviker vanligt förekommande fallgropar vid inledning av ett Marketing Automation Projekt

9.30 – 10:00  – Mingel

Stanna kvar och passa på att ställa dina frågor och diskutera ämnet

Varmt välkommen!